کولر آبی آبسال مدل AC 40



ویژگی‌های کولر آبی آبسال مدل AC 40


  • پروانه: به دلیل یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می شود، در نتیجه عمر یاطاقان‌ها و کولر بسیار طولانی است.

  • پوشال: به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب، پوشال‌ها با ضخامت یکسان در تمام سطوح پخش گردیده و با دستگاه‌های اتوماتیک دوخته شده است به همین علت از ورود گرد و غبار به درون اتاق جلوگیری کرده و هوای خنک و مطبوعی را به شما هدیه می کند.

  • نگهدارنده پوشال پلاستیکی: شرکت آبسال به عنوان اولین تولید کننده، اقدام به طراحی و ساخت نگهدارنده پوشال از جنس پلاستیک نموده است که علاوه بر سهولت نصب، خطرات احتمالی آسیب دیدن دست سرویسکار را برطرف نموده است.

  • بدنه: بدنه و قسمت‌های فلزی کولرهای آبسال از جنس ورق گالوانیزه تولید شده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش داده شده است. در نتیجه در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و از زیبایی، دوام و عمر بسیار طولانی برخوردار است.

  • سیستم جدید آبرسانی: کولرهای آبسال مجهز به سیستم جدید آبرسانی است که توسط متخصصین آبسال طراحی شده است آب را بصورت یکنواخت روی پوشال‌ها تقسیم می کند بطوری که باعث افزایش بازده خنکی کولر می شود و از ریختن آب بر روی الکتروموتور جلوگیری می کند که در نتیجه امکان سوختن آن وجود ندارد.


گارانتی و خدمات پس از فروش کولر آبی آبسال مدل AC 40

کولر آبی آبسال مدل AC 40 دارای ۲ سال گارانتی محصول و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

برای مشاهده و خرید انواع کولرهای آبسال در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس کلیک کنید.

 

Comments

Popular posts from this blog

خرید کولر آبی پرتابل آبسال مدل AC 26

راهنمای خرید کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 38